Sista dan på jullovet

& jag är ju såå bra och går går upp ur sängen vid två förut!? Hur fan ska jag somna ikväll? Kommer ju vara så pigg i skolan imon som börjar 07.50!
& nu är det sista terminen i nian, och på thorild...de som jag känner inte vill lämna. Tiden bara går för j*vla fort! Och sen så börjar man gymnasiet, som jag fortfarande är lite osäker på. Jag vet vad jag vill gå, men om det inte blir det så vet jag inte hur jag ska göra, elr vad för inriktning efter första året. Men jag har mina andra drömmar.
Men det jag gillar minst är att klassen splittras. Och är mest lite orolig om man tappar kontakten med de fina vännerna man har. Men de hoppas jag verkligen inte händer..

menmen, klockan är lite efter 4 nu, har inte gjort något speciellt. Ska senare åka till stallet och ha hopplektion. Så hoppas det går bra :) skriver nog mer senare så ha det så bra sålänge, chiao! :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback