svenska är för segt..

Hej på er! Hade lite segt med att. uppdatera både i helgen och idag, hann inte skriva och göra lite tidsinställda inlägg i lördags innan jag åkte till fille. Men jag sov hos hann till måndag, och tänkte uppdatera när jag gjorde filmanalysen igår hos han, som jag gör nu som e seg och göra -.- , men det blev änna inte av (a)
Aja, förut efter skolan som vi slutade halv 3, så stannade jag, Evelina och Emma på Oasen ganska länge och tjocka oss och snackade massa:) älskar att bara sitta och snacka massa minnen o sånt, de e så mysigt! :)
Men jag kom hem vid 5, sen så fick jag åka till stallet ganska snart när jag kom hem, så satt typ ingenting vid datan.
Ridningen förut, ja det blev inte mycket till ridning, vi red i en halvtimma, halva lektionen då. Sen så blev hästarna rädda för någonting tror jag, så de flesta hästarna flippade ur för någon anledning. Emmas häst sprang runt i en räsefart och Marie ramlade av Winston och skadade ryggen. Så ambulansen fick komma :(
Så vi gick upp med resten av hästarna sen. Så det var lite tråkigt, jag red Nelson och jag var sugen på rida idag, och det gick ganska bra för mig med.. Och så blev det så! nä, inte kul.
Men måste verkligen göra klart svenskan nu, ha det gott! Fixar tidsinställda om jag hinner

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback