pissenödig

Hej alla! Nu har jag inte skrivit något här på nåra dar, kan göra en kort sammanfattning av vad ja gjort dessa dagar.
I Söndags så städade jag först huset me mamma o janne. Senare så drog ja till Fille och vi stack till romesjön och träffade Jessica, Aron och Marina och grilla där :)
Måndag, jobbaa -.- Sen åkte älskling med till mig.
Tisdag, jobb jobb, efter det åkte ja till Fille, red dressyrpass på Master och sov över hos honey.
Sådär, lite sammanfattning ;) Imorgon så ska ja se om Emma vill dra med till stan me mig om hon kan. annars får ja se om nån annan har lust. Kom hem från jobbet vid fyra idag, snart ska jag hoppa in och bli fräsh i duschen, och kissa!
Kändes som ja skrev som en "nybörjare" eller hur man ska säga ? :) & dethär blev ju också bättre..
Pussar

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback