seg

Hejhej! Just nu ligger jag fortfarande i min säng typ nyvaken. Vakna kl två förut, ojdå..
Men aah, är seg så ligger kvar me datan fortfarande (a)
Igår åkte ja hem vid 2, kolla lite på tv sen nana. Åkte till Emma och Josefin först och även Marina va där. Kollade lite på Never say Never som jag inte hade sett, den va väl helt ok. Eller Filmen va la sådär, men Justin är riktigt söt och charmig. Men kär är ja inte ;)
Men sen gick vi runt i kungälv, träffa Amanda och Emma en stund med.
Men vi va ute till 1 tror jag och hade väl kul :) idag så kanske jag träffar Emma, Jessica och Josefin, men vet inte vad som händer sen.
Men ska väl ta och klä på mig och tvätta bort sminket sen igår och fixa mig lite.
kolla runt bland gamla bilder på bloggen, så fick bli denna från förra året

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback