Sommarvädret är tillbaka

Visst är det skönt att det äntligen kommit fram lite sommarvärme och sol! Varit de i 2-3 dar nu va? wow ;)
Men nu är de så att jag är hos min pojkvän, vi passar huset nu när hans föräldrar och hans lillasyster är i småland. Så vi passar de i några dar + ena hunden Mira & de 2 pollarna :)
Igår iaf, så hade vi en go kväll! Drog till Tobbe och va där me David, Andreas, Robin och Danne och kröka. Senare drog jag, Fille, David och Danne in till diseröd och sen donken och käka osv. Hahah, aa sen fick jag och fille dra oss hemmåt, men kul och go kväll iaf :)
Idag ska väl vi bara vara här hemma hos han och sköta hästarna och promenera ut dom en sväng sen i goa vädret. Senare åka in till Hemmakväll och köpa gott och hyra filmer och fredagsmysa! hihi :)
Men min uppdatering är sissådär och kommer vara de nåra dar nu tror jag, men hppas ni har det bra!
(har ingen kabel eller så så jag kan lägga in bilder, men ni får bilder snart nångång ! :) )



aja, tog en bild från Filles data

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback