Tips - ögonbrynspenna

Något som jag tycker är så himla bra och ha är en ögonbrynspenna! Om man har lite ojämna ögonbryn, inte de former man vill ha osv, så hjälper ögonbrynspennan så mycket! Den räddar typ min dag om mina ögonbryn look like crap! Har använt det sen höstas & jag tycker det är så snyggt när man fyller i ögonbrynen, men inte alls för kraftigt och såklart så ska de ju vara samma färg man har på ögonbrynen ;)
Jag gillar också mer "naturliga" former på ögonbrynen. Inte liksom för smalt, spetsigt och kontrastigt. Men det beror också vad man har för hårfärg osv :)
Här har jag bilder innan jag tatt ögonbrynspennan på, och efter. Man ser inte så mycket på bilderna. Tog inte så mycket heller har ju soppas just hår nu. Men det syns mer irl iaf! Jag tycker alla ska testa köpa en, de kan göra så mycket :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback