Ååh en sån fin dag!

Godorgon alla! Sovit gott? Det har ja. Jag vaknade först vid kvart i nio, men bestämde mig för att somna om igen och sov en timme. Så nu är jag uppe. Bra så jag inte sover bort dan.
Och det är en jätte härlig dag idag :D Jätte varmt och skönt, inga moln på himlen, blåser lite svalkande. Redan 22 grader i skuggan, SOMMAR (L)
Så ska bara ligga ute i solen hela dan och fixa det mysigt med massa filtar o så på gräsmattan, hihi^^
Senare så åker jag hem till Philip igen, vi ska ju på kalas imon :)
Ikväll vet ja inte om vi drar till fest, vi ska ju upp imon, men inte för tidigt. Men de hade vart kul med utgång ikväll!
Men nu ska jag hoppa in i duschen och bli så frääsch jag kan bli ;)


Jag och Amanda en go sommardag

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback