Avslutningsfest 2k11!

Här kommer bildbomb från avslutningen, riktigt rolig kväll! Bilderna får säga resten :)
De kommer först från min kamera, sen snodde jag nåra bilder av andra (a)

Lärarna sjöng! hahahaha :D

Emma & Jessica :)

Hanna, Josefin & Evelina

gruppbild, men dock fick ju inte pappa med alla..

Moi

Lite av Fille & robin, påväg till Marstrand :)

Hahah, ingen var nog beredd

Inte någon lyckad bild, men Evelina, Jag & Emma ;)


Jessica och Oscar

älskling och jag

Emma o Emma

Boys !

Mackan, Simon & Pacman

Evelibna, Eddie, Simon o Emma

Viktor, Jessie och Danne

2 bilder på oss, men ingen blev direkt lyckad

Daniel & Michael

David & Lukas

Emma o Rasmus

Haha, jag och emma fick typ aldrig en ensam bild på oss..
Emma, Freddy, jag, lite av Daniel o Viktor och My ;)

yay :D

Emma, vaktmästaren Nasif och Jag

palla skriva namn

Emelie, Josefin, Marina och Veronica :)


Nåra bilder från dansgolvet
På färjan från Marstrand efter allt dansande :)
Bilder från andra kommer i nästa inlägg!

Kommentarer
lisa

Heej Ronja!

Vilka fina avslutningsfoton på dig<3

Vi har ju pratat om att träffas när blir det?

ha de bra<3



2011-06-24 @ 17:03:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback