Godmorgon Lördag!

Eller godmorgon och godmorgon.. Godförmiddag! Gick upp kl 12 förut, va uppe sent igår. Ska snart ta och hoppa in i duschen. Sen ska jag nog ta och spela lite sims :)
Senare kommer nog fille hit. Nu e det inte långt kvar tills man fyller 16 :D Igentligen så skulle vi till min syster Emma som fyllde igår. (glömde göra ett inlägg om de) Så vi skulle åka dit, så vi kunde fira oss samtidigt, men från pappas sida för mig. Men blir inte så, de funkar inte så bra denna helgen alls. Ida är på cup och Amanda på Metaltown, och aa, denna helgen blir det inte. Men nån helg framåt så får vi ha kalas för mig och Emma här :)
Men, älskling får iaf ta och komma hit! ;) Kanske åker och handlar tårta och lite så sen :)
Men nu väntar duchen, pusshej!
Jag & Emma :) & jättefina tänder efter ätit sån lindt choklad ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback