Grattis Samuel!

Hej på er! ursäkta mitt lilla uppehåll. Varit hemma hos älskling och vi har avrit på studentfirande, träffat gott folk och varit i backa och shoppat :) Kom hem igårkväll, för idag så fylller min lillebror 10 år! börjar bli stor nu ;) haha det är lite kul, för 4 av mina syskon fyller år i Juni. Har ju 6 syskon, haha ja en del. Och Kent fyller då 1 Juni, Sandra 7 Juni, Samuel 12 Juni, Emma 17 Juni och sen fyller jag 19 Juni :) En vecka kvar till de :D Senare kommer det lite gäster hit, sen så åker jag nog med mormor hem :)
I torsdags så var vi ju på Marstrand, men de va riktigt piss väder, så det var ganska trist där. Det roligaste var nog när vi skulle gå guiden runt fästningen. Och våran guide pratade ju för roligt, hahaha :D
Jaja, jag hade med mig kamera, så de kommer kanske bilder sen torsdags ikväll eller nått.

Men nu ska jag väll fixa mig lite, och fixa till här hemma :)


Samuel förra sommaren :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback