Långhelg

Hej på er! Just nu sitter ja hemma och åkte hem från älskling förut. Igår så åkte vi på hans kusins student firande. Igentligen så skulle han åka med mig hem imon, men han glömde nästan av att vi skulle dit :) Men de va trevligt ;)
Nu har vi ju långhelg tills tisdag. Riktigt skönt! Och på tisdag så sätts betgen, så det känns ju också bra! Inget mer plugg. Senare blir det utflyckt/klassresa med klassen. Mysigt, ser fram imot det!
Men nu i helgen kommer de bli så bra kanonväder. åås va härligt, ska sola en del så jag får mera färg, ska nog ta med datan ut en stund och ligga i shorts & linne ^^
Imon så ska jag iaf åka till älskling igen, jag är medbjuden på kalas hos hans farmor & farfar i Lindköping. Hans kusiner, som är minst 500 stycken?! Haha nä alla ska inte dit, men han har runt 15 eller tom 20 stycken tror ja ;s
Men nåra av hans kusiner på sin pappas sida kommer dit, och de är italienare och nåra från USA, så de blir lite kul :)
Men nu sätter ja mig ute en stund, kramisar ♥

Fixar nog till ny design ikväll


lite av vädret de kommande dagarna :cool:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback