This just party in my head

Hejjhopp gummisnopp, läget me er?
Jag sitter nu och laddar ner lite grejer, ska försöka fixa till min design riktigt frääsht! Men de lär nog ta tid. Men den känns så tråkig och lätt nu.. nejnej, inte så ja vill ha den.
Så hoppas verkligen den kan bli bra och jag blir nöjd me den :)
Idag gick det bara bra på jobbet! Har sovit ut mycket inatt. La mig kl 19 igår (:o) och gick upp 5 imorse och duscha. Så de va gött och va lite piggare idag ;) Imon är jag ledig, ska åka till mamma och hjälpa till med flytten vi har imorgon och i helgen. ska bli gött. Inreda mitt nya rum riktigt fint osv! :) om ni undrar så ska vi flytta till björkås nu, å då har ja nära till stallet med.
Men uppdaterar mera ikväll, lovar! pussar
bild från igår när ja rensa kullager och gjorde ett fint konstverk, haha :D



Duktig ja va idag och skärde mig i tummen.. :thumbup:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback