trött trött trött

Tjena! Hur mår ni?  Som rubriken säger är ja riktigt trött! har ju gått upp och jobbat idag. Men de gick fin fint att jobba både i lördags i stallet och idag på mitt sommarjobb då. I lördags känade ja ju 900:- på den dan, inte fel alls :)
Och kan berätta lite efter jag jobbade i lördags, då åkte ja ut till Marstands camping där Filles familj och släkt va över midsommar med deras husvagnar. Så åkte med Linda, Johanna och Johanna ut dit och åt middag och splea spel och myste och sov där :) Men på söndagen då packade vi ihop och åkte hem till älskling. Senare så red jag och Johanna barbacka (Johanna hade dock sadel tills vi kom dit och tbx) med ponnyerna till romesjön och bada me dom lite, jätte mysigt! Men vi bada inte helt, badkläder får vi ha med nästa gång :) + kamera, som ja inte hade i lördags :/
Ja efter ganska långa uteritten så åkte jag senare hem. Ska upp imon med + 3 veckor fram och jobba me. Åå vill helst sova och vara ledig, men men pengarna är värda. och de är ganska soft där ändå, hehe :)
Sen efter jobbet så åker ja till älskling för att rida tjocka Master :D
Tack o hej lever pastej
Ni har inte fått nån överblick av Master, så här har ni fettot! ;D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback