Back in the days

Jag gjorde en ny kategori i fredags, vet inte om ni har sett det. Men aah, lägger upp lite äldre bilder där, tycker alltid jag är så roligt att se, eller vad tycker ni? :)
Little trip back..
Jag och syster i hmm... slutet av 2009 :)

13 år, någon gång i sjuan


8:an


ååh, gillar denna bilden! Så härligt somrig! Saknar sommmaren så mycket!
13 år eller precis fyllt 14 ;)

emma, jag och my i 8:an :)

haha , här är jag & emma när vi gick i 6:an :D fina tider det!

Jag & Måns Zelmerlöw. Kom inte riktigt ihåg när, jag gick i 5:an eller 6:an iaf ;)
ååh, kolla mitt hår!!


jag sommaren 09 (ska börja 8:an)


HAHA, jag & Jessica i början av sjuan. Söta vi äär :D


Så det får räcka med gamla bilder.
Om ni vill se mer och på vad är de bara och kommentera det ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback