i'm back !

Hej på er! Nu är jag tillbaka efter några dagars pause med bloggningen ;) Men nu så ska jag blogga på igen, försöka med uppdateringen iaf.
& nu är det söndag, segt att helgen är slut och det blir skola imon.. fyyfan va jobbit! haha jag har problem, prov på tisdag är inte kul :(
Men men, min helg har varit bra & soft! Fredag spendera jag mest till att sova.. haha! :) Men gick i kungälv en stund efter skolan och köpte present till mami. Efter de så tog jag mina powernapar (a)(a)(a)
Igår så va jag bara hemma en stund, sen så gick jag upp till mormor & morfar en sväng. & träffa kusiner o moster o så :)
Senare så hämta älskling upp mig i ytterby me moppe och sen åkte vi ner till willys o träffa nåra mer, men sen åkte älskling, jag, Viktor, David, Emma, Daniel & Tobbe in till diseröd hem till Viktor och va hos han och ute o så :) mysigt & trevligt ;D Senare så nana jag över hos my beebi :D
Så idag åkte jag hem förut så har vi ätit tårta och varit lite besök här o fira mamma ;)

Ja, där va min fattning om helgen, ska strax gå o duscha och plugga lite mer so, ååh vad roligt!

Pussar på er ♥

Just  nu

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback