Summer (L)

ååh.. att lyssna på gamla låtar som man hörde i somras, gud vad man tänker tillbaka! Massa härliga minnen! Men också låtar från tiden allt inte var bra, inget alls.
Men shit vad jag vill ha sommar nu! & börja om på nytt...
One song for one and more speciall days ♥

Eminem – Love The Way You Lie
Miley Cyrus – Stay
Hannah Montana – Don't Want To Be Torn
Yolanda Be Cool & Dcup – We No Speak Americano - Radio Edit
Miley Cyrus – When I Look At You
Shaggy – Angel
Chuckie & LMFAO – Let The Bass Kick In Miami Bitch - Radio Edit
Ironik – I Love You [Featuring Digga]
**********************************************************************************************
Mitt hjärta har varit fullt av kärlek väldigt länge nu, och det är du som tar den plats älskling. Du anar inte hur lycklig jag är med dig och vad du betyder för mig. När du inte är vid min sida är det tomt, kallt och ensamt. Hos dig känner jag mig alltid trygg, varm och säker. & att jag är älskad av en sån underbar person som dig. Redan flera år tillbaka, så var du så speciell.
Vi har haft en tid då det var svårt för oss båda, nått av de jobbigaste som hänt i mitt liv. Då jag var så rädd och osäker och inte visste allt. Allt som hade hänt.. Jag hade inte koll på något och visste inte alls varför, varför det var så. & det hände så plötsligt, som en sommardag-till en kall vinter. Jag tog de fel och trodde det var över, att jag inte var kvar längre. Men det var fel. När jag lyssnar på de låttexterna och tänker tillbaka, med dig vid min sida får mig att gråta. Och känna dig verkligen försöker få fram dom orden, utan att fälla tårar. Känna dig få gåshud och sen tårar mot min hud, då jag inte kall hålla tårarna inne...
Nu när jag vet sanningen, vad som mer hade hänt, varför det blev som det blev. Alla dom orden, och när jag kom upp i bilden i ditt huvud. Det du inte kunde riskera..
Nu när det gått mer än ett halvår sen de hände, och det har varit vi igen i mer än 3 månder. Igentligen ett halvår. Och om inte det hade hänt kanske det hade varit vi i 9 månader. Underbara sekunder, minuter, timmar, dagar, veckor och månader med dig har gått så fort.
Vet inte vad jag hade gjort utan dig Philip,
Jag älskar dig så mycket hjärtat! ♥



Demi Lovato – Wouldn't Change A Thing
Eminem – Space Bound
Ironik – Falling In Love - Acoustic Mix

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback