7k

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar. Men ni har väl haft roligt och inte vart vid datan hela helgen o så hoppas jag ;)  Har haft de jätte mysigt med Philip när vi passat hans kusiners hus & hunden. Och så har det varit så fint väder på valborg också. Men i söndags så fick jag åka till stallet och jobba. Fyfaaaaaaan va jobbigt det va igår!! fy i helvete att jag jobbar där mer, haha jag tänkte så när vi höll på och mocka. Var helt jävla slut sen. Jag hade en jobbig huvudvärk hela dan, åt eller drack inte mycket innan jag åkte dit eller på hela dan. Så hade jobbig feber och huvudvärk senare när jag åkte tillbaka till älskling och min hals blev värre. Usch, jobbigt. Gör så ont när jag sväljer. Men känns så bra när man har en sån underbar pojkvän! ♥ Varken jag eller han har kunnat sova mycke inatt heller. Jag kunde inte pga min feber och kallsvettades. Och Fille typ dog för de va så varmt, jag typ brände sönder honom, haha.
Va iaf inte i skolan idag, men de va synd att vi inte hade huset nåra dar till, fick åka till skolan först och sen hem.
Men känns skönt att slippa skolan lite, så skoltrött. Ååh vill ha sommarlov lov lov! Bara leva livet varje dag och ha det underbart var dag med vänner och världens bästa pojkvän! Även om de är lite mycke nu och kom på att jag måste skriva mitt svenska tal snart, haha :) Men ska mest bara vila nu.
Aja nu har jag uppdaterat och de blev en jävla massa text, ha de fint!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback