A really big thing..♥

Måste skriva av mig lite, med öppna ord. Läs om ni vill, de är kanske inte äns värt.
Jag saknar något, riktigt mycket. En vän, eller till och med två. De som va förr, de som vi gjorde, hade och va. Skratt, stojj, skräck och bus. Och framförallt massa kärlek..  Som minskar mer och mer för varje dag. Det har gått ett tag sen dess. & jag funderar riktigt mycket hur det kommer bli sen, kommer det bli bättre? För mig känns det helt tvärtom, men jag hoppas. Även om jag tror att detta är på grund av när något av de bästa i mitt liv hände mig. Och jag vet att jag inte är riktigt den jag va förr. Jag vet inte. Vill bara ha de som det var, vara med och hos de jag saknar, på nya grejer eller de som va.
Vet inte om det är mitt fel, men vill inte anklaga något eller någon, men vill säga att de är nog de jag saknar allra mest...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback