Dags att sova!

Hejhej, hemskt mycke hej! dadadada da dadadada.. :)
hehe, uppdaterar ganska sent nu, klockan är snart halv elva, så måste igentligen sova nu så jag orkar me dagen imon. Men sovmorgon har ja iaf!
Men men, skola idag som vanligt, jag mötte även upp Amanda på bild lektionen så va hon me på den. Sen efter skolan så åkte ja, Amanda och Philip till stan och shoppa. Köpte bara en bikini och ett linne/tunika. Skulle också köpt en riktigt jävla super snygg kort vit jacka för 500:- som ja hittad epå MQ i söndags. Men jag ville inte ha sån kris me pengar denna månad så, nää. Men då är ju min pojkvän sån att han och Amanda sticker och köper den när jag testar bikini...
Haha han är som han är, lite dåligt samvete, och jag inte behöver vara skyldig han. Men de kvittar va han säger, han får igen de pengarna ändå ;) De va också den sista som va kvar, och den sitter helt okej. Men ja är käär i den verkligen! Lägger nog upp bilder imon på de ja köpte.
Men nu vill jag gärna sova, puss & godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback