fix some stuff!

Okej, va aldrig ute och sprang förut :( Men de blåser så otroligt mycket, och liksom då har ja inte sån stor lust att springa solberg rundan som ja tänkt. Kände mig anska "tung" med, vet inte hur man ska förklara men aja.
Men jag får ta och fixa lite grejer inför imorgon och till klassikern. Imon ska iaf jag, syster och Fille åka in till stan. Får hoppas ja hittar en klänning nu! Vi åker direkt efter jag ch fille slutat. Amanda får hänga på på våran kånga sista lektion imon ;)
Här är också bild på hur håret blev, har precis duschat här och bara borstat igenom det.
Jag tycker de ser mycke kortare ut i verkligheten, ville verkligen inte visa framifrån nu när de är luftigt o vågigt efter dusch, topparna är så fula då :(

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback