jävlar vilket hagel..

Det kom helt plötsligt, haha.
Jag gick upp vid halv 10 tror jag. Är hemma från skolan idag med, men åker till skolan imon iaf. Så måste ta och skriva mitt tal till svenskan. Hoppas vi inte börjar redovisa imon, för har ju inte hunnit öva, haha :s
Håller på och kollar på tatueringar jag är sugen på att ta senare i livet. ååh, när jag fyllt 16 hoppas jag med lite mer tjat på mamma och fråga pappa om jag får tatuera något litet. Antingen på handleden eller höften. Fan va sugen jag bliiir!!
Några snygga tattoos :)
Hitta inte många bra örn tatueringar som jag skulle vilja ha, men ungefär en sån här.
Men vill ha den svart/vit, typ på axeln eller något, men inte för stor. ÖRNAR ÄR JU FÖR SNYGGA (L)(L)
Någon sånthär liknande vill jag ha på höften när jag fyller 16 eller nått :)
Sen vill jag skriva något i nacken. Ingen aning om vad, men de kommer väll senare ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback