Grattis älskling!! ♥ ♥

(Gjorde ett blogginlägg från mobilen förut, med de vill inte komma upp?!)

Men va är det för dag idag? Det är väldens underbarastes födelsag! Nu blev han äntligen 16 :)
Massa grattis och hundratals pussar och kramar från din flickvän, du är bäst philip ♥
Sitter hemma nu, började 10 idag, och slutade vid 11. Skulle igentligen ha idrott också, men sov ju hos fille så glömde kläder, bra där! Så gick till expert en snabbis angående min hårdsik, och det går nog inte och rädda det som är på den :( så får försöka formatera om den.. Men sån tu är så har jag ju massa bilder på bloggen och på fb, så några bilder av alla tusentals bilder jag har så räddas några. Men inga låtar, filmer eller videoklipp. Vissa av videoklippen har jag kopior hoss pappa, men vissa inte :(
Efter de så åkte jag upp till um en snabbis och bokade tid. Nu så ska jag ta något o käka, sen städa mitt rum lite och mublera om, hihi! :) Senare åker jag nog till bebis och fortsätter och fira hans dag :)
image descriptionimage description
hihi, min lilla plutt ♥
Det finns inga ord för hur lycklig jag är med dig.
Det käns som om det var igår vi blev tillsammans för andra gången, t.o.m första..
Du betyder allt för mig, och du kommer alltid ha en mega stor plats i mitt hjärta, det är du som får de att slå lyckligt. Jag älskar dig så mycket, mitt hjärta ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback