Grattis Emma & Josefin !

Idag fyller dom två fina tvillingarna 16år, riktigt roliga, snälla, goa och underbara tjejer! Som man alltid skrattar och har kul med!
Vi har känt varandra i ungefär 5år. Men närmast varandra var vi från 6-9:an. Men mot slutet i nian började vi glida isär, även om vi fortfarande ses ibland. Men jag saknar tidernanär vi sågs varje dag, innan skolan och hittade alltid på något efter skolan, gjorde något eller bara gjorde ingenting. Snabbade oss alltid när vi skulle gå till varandra och "tog tiden" när vi hade runt 50 meter ifrån varandra.  När vi skulle ut på saker, så åkte vi alltid tillsammans, eller med fler fina vänner. Åå vad jag vill att det ska vara så nu, jag vill tillbaka dit, och bli liten. Sen förändrades allt. När vi inte kunde gå till & från skolan längre, och jag fann kärlek. Då tog allting stop känns det som. Kan det inte vara som de e nu, men bli som de var förr?
Även som jag inte gör så myket åt något, känns som om jag bara sitter och väntar eller gör något annat, och sen hoppas. Vad fan hjälper det? "Ta tag i situationen" , och försök i allafall ronja.
Blev en liten roman nu, men ha en riktigt underbar & kanon födelsedag Emma & Josefin, det är ni verkligen värda!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback