JAG HATAR GODIS

Hejhopphejhopp!
Sitter hemma i min säng nu och snackar med min snuttegull. Han är bara hemma o hemma och är sjuk o har sig! När får jag träffa honom? :(
Men maten är klar så ska ut o käka lite, är dock inte hungrig, har ätit lite av de jävla godiset ja köpte förut, haha :(
Men de va ett kilo för 40kr, så varför inte passa på?!  Men jag lovar er att snart rullar jag fram på gatorna när ja äter det jag håller på o äter nu. Men men, får se när jag tar o börjar tränar!
Idag kom min syster hem, och hade som tur inga större skador, så skönt! ♥
Haha är man inte proo, typ precis ett kilo



Jag idag

Kommentarer
Pernilla Gustafsson

hahaha du och ditt godis, men jag lovar, det är värt att köpa ett kilo när det kostar så lite ;)

du va fin idag, som alltid :) <3



2011-10-25 @ 18:27:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback