Lördag

Hej på er. Sorry att ja inte uppdatera mycket igår, hade lite brottom efter ja hade kommit hem från stan. Skyndade mig med att göra klart projektet och lämna in den, sen fixa mig snabbt och så körde mamma ner mig till kungälv där ja träffade Philip och massa mer. Va inte ute så länge, och hade kanske världs kul, men helt okej va de iaf ! :) Men de är alltid trevligt att träffa nya människor!
Åkte med fille igårkväll, och förut så åkte jag hem igen. Ska snart gå ner och köpa lite godis, solen skiner ju idag! Så tar med kameran och tar lite kort :)
Men ska ta och duscha lite snabbt nu, går inte ner med mitt hår hur fettigt det är nu, pussar!
Bilder jag tog innan jag åkte igårkväll, sicket gosigt väder alltså!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback