Måndags ångest

(ang. inlägget igår, så åkte jag till sist till fille när de va påväg hem, as you knoow ;) )
Uuusch va jag msåte sätta mig och plugga massor nu.. Prov i spanska på onsdag, inget litet prov heller! buhu :(
Skulle igentligen blogga när jag kom hem fötut, men kom hem senare, eftersom när ja bytte buss i ytterby station så kunde inte chaffören åka nån vart? Eller bussen bara stog och varva och rörde sig typ inte, bara rulla fram as segt. Så stog där ett tag, men sen så gick jag hem resten av vägen.
Så senare när jag va hemma en stund så kollade jag på klockan efter tag och märkte att den redan var sex, så fick rusa ner till stallet då! Lägger upp outfit snart, senare ska ja ta ett bad och fixa naglarna och sedan plugga, har ju lång sovmorgon imon, hihi! :)
En bild från idag

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback