dumma förskylning, dumma plugg

Usch vad jag inte orkar få gjort någonting!! Jag är så seg, eller när jag ska försöka få gjort någonting nu i vårat projekt så känns de bara så jobbigt att tänka.. Jag vet inte vad de e, är så jobbig i halsen och slemmig, låter som att ja har en mörk ailien röst om nån fattar?
Men men, måste få gjort det, har inte så mycket kvar. Men imorgon är ja väll hemma och vilar, är så jobbigt och gå runt i skolan och hosta, snyfta och hålla på och få upp slem, jätte mysigt! Även om jag försöker göra så de inte låter förjävligt, de blir ju.. eller känns inte bättre :/
Men får ta tag i psykologin en stund nu iaf!!
Förrästen, vilka tror ni kommer vidare i idol ikväll? :)
Tog några snabba bilder hur jag såg ut idag

Kommentarer
julia [fotoblogg]

najjs blogg du har:]



Blogg: http://juliafotar.blogg.se/
2011-09-30 @ 14:35:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback