Llite om sommaren 2011

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jaa

Dog någon som stod dig nära?
nejnej !

Är det något du saknar från sommaren 2010 som du ville ha sommaren 2011?
Ja !

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
jag vet inte riktigt, kommer ju minnas massor såklart. Men avslutningsfesten glömmer jag inte, 14 Juni!

Största misstaget?
jag vet inte, att jag varit så jävla lat, haha

Har du varit sjuk eller skadat dig?
ne, bara brännsåret. 

Bästa köpet?
min skinnjacka från Missay och iphone tror jag

Vad spenderade du mest pengar på?
beror på, men oftast kläder!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, massa saker!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?
fest hos mange, danza kuduro, om sanningen ska fram, what are words m.m

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommrar?
både och

Vad önskar du att du gjort mer?
badat!!! haha gjorde det bara i skåne :o (!?!) jag älskar o bada annars, och åkt ut med båten, gjorde inte det någon gång i sommar :( och umgåts myyycket mera med vänner

Vad önskar du att du att du gjort mindre?

sovit, haha

Hur tillbringade du din midsommarafton?
va med släkt och festa

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
vart mer med vänner och hittat på massa kul!

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011?
linnen, shorts och klänningar

Vad fick dig att må bra?
min underbara pojkvän och vänner

Sommarens hetaste?
min bejbi :)

Sommarens besvikelse?
vädret!

Sommarens bästa?
mina vänner och pojkvän

Sommarens snällaste?
många

Blev du kär i sommar?
är och va redan kär :)

Favoritprogram?
ehm...

Bästa boken du läste i sommar?
haha har inte läst en bok på, x ååår

Största musikaliska upptäckten?
vet inte?

Något du önskade och fick?
vet inte, haha..pengar? :p

Något du önskade dig men inte fick?
kamera

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
dega hos älskling, hihi :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback