Lördag

Nu är jag hos min goa pojkvän som nu ligger och sover, haha söt är han :)
Igår så åkte jag in till kungälv och träffa älskling och andra goa människor, vi va ute ganska länge igår, längre än jag tänkt, sen så åkte vi hem till älskling vid halv 1 eller något?
Idag blir det väll bara vara här och mysa med världens bästa till någon bra film eller något! :) Känner mig inte på topp idag heller :(
Blir småtråkigt inlägg idag, uppdatering idag kommer inte vara den bästa.
Återkommer med bättre uppdatering imorgon! Har fått en del nya läsare nu med, hoppas ni stannar kvar :)
massa kramar ♥
jag älskar dig så otroligt mycket Philip !

Kommentarer
Em.

va söt du är :)



Blogg: http://jonassonemelie.blogg.se/
2011-09-24 @ 18:26:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback