Nu e det heeelg!

Ja, idag så började helgen för mig! Våran klass är lediga imorgon, hur skönt?! Men vi får dock göra lite uppgifter för vi missar matte & idrott vi skulle haft imorgon. Så ska försöka få gjort så mycket som möjligt ikväll, men det är segt. Imorgon får jag gå upp till mormor och intervjua henne för vårt projekt uppgift, haha! Vill också till sportlife och fixa ett gymkort där med! Så det blir av någon gång så jag får trääna!!! Jag vet inte hur mycket skräp jag ätit på sistonde? haha :(  Får ta och skärpa mig och sätta igång med träningen.
Men ska sätta igång med att få gjort lite av läxorna, och sen vill jag lägga mig och mysa till någon film eller serie. Men vårat internet funkar inte just nu, så har de jävla sega mobila internetet! :@
bilder jag tog på missen förut

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback