18/4 - 2012

Sitter hemma nu och har precis käkat. Blev ingen uppdatering igår, jag praktiserade, sov och va hos fille. Idag har jag vart iväg och ridit Azzim, jag och Anna red ut så hon kunde visa en ridväg :) Jag fint, tur att det knappt regnade idag som jag trodde att det skulle. Men han var mysig, tog en liten stund i paddocken också, han var lat och inte lika sammarbetsvillig. Men helt ok iaf, red på hackamore också så jag fick känna hur det var och hur han va i det.
Han är också väldigt stel och sne i bakbenen, Anna tror att han sitter lite fast nån stans, så snart ska han åka till nån så de fått knäcka rätt och kolla på han. Men med tanke på hans snea öra så är det kanske inte helt omöjligt att han är sån, men får hoppas att träning och en kiropraktor kan göra så han blir bättre! Men tror att Azzim kommer bli jättebra att fortsätta med! 

Fick också knäppt lite bilder på honom idag, så här har ni Azzim och han söta öra :))



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback