Back on track!

Hej på er! Jag nu är jag tillbaka efter en veckas uppehåll! Fick lite sug att skriva lite här nu denna kväll.
Jaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Har iaf varit me älskling idag (eller aa typ hela lovet), åkte från han vid lunch tid till mig, sen så åkte vi ner till kungälv och va med lite folk. Sen åkte vi hem till mig igen, så för en stund sen åkte han hem igen. :) Lovet i övrigt har väl inte vart nått speciellt, jobbat, firat påsk och ätit påskmiddag hos mormor och morfar, sen har de vart ganska dött. Taggar inför imorgon! Ska nämligen åka och provrida en D-ponny vid 12 tiden. Jag slutade rida pride eftersom hon inte va rätt häst, och väldigt aggresiv och kände inte så säker när jag red henne (hon vill gärna sticka ibland när man rider ut).
Denna ponnyn är iaf en Maxad D, valack Arab/fullblod (tror ägaren) eftersom han var väldigt på tårna och pigg, men inte så het. Och lite tittig och kan hoppa till för skrämmande saker, detta trots han är 20år! Han verkar spännande och hoppas att vi passar varandra. Har ingen bild på han, men uppdaterar imorgon.
Senare imorgon är det traktorträff, tagga det! :D Kommer nog bli riktigt bra!

Jaja, ska snart sova nu, skriver lite imorgon. Fixar upp tidsinställt med lite bilder imorgon.


Bild från i söndags

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback