Charlie St.Cloud

Jag hade tänkt berätta lite hur filmen Charlie St.Cloud var, som jag såg igår, 2 gånger :)

Den filmen var så otroligt bra, så sitt sätt! Det är en speciell film, kanske lite konstig om man säger så. Men verkligen inte så att den var dålig, utan man blir överraskad eller hur man ska säga. En riktigt hemsk film, så himla sorglig! Jag såg ju den först i lastbilen, så jag gick inte in i filmen så mycke och börja böla, hehe. Men igår när jag såg den en gång till, då knep de till. Om jag hade sett filmen för första gången hemma, och om jag inte hade sett trailen så hade jag definitivt gråtit som bara den! Tips för er som vill se den, kolla inte trailen!! Om ni inte sett den här nedanför då, men det va inte den jag såg första gången, så den jag la upp är bättre, men helst inte!
Denna är så sevärd, tycker ni ska se den. Och Zac Efron är ju en så bra skådespelare! Och honhom kan man (iaf jag) kolla på hur mycket som helst! :)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback