Duschen, sen sova

Idag har jag varit iväg och rdit Azzim igen. Kom dit runt tre, och åkte sen hem vid halv sju. Hann inte rida alls länge, ungefär en halv timme. Höll på och mocka och så i hans box jätte länge och gorde iordning honom + vänta tills han fåt äta upp lite. Och min mobil dog, för kunde inte ladda den i söndags för att min bror snodde den (morr) så jag kunde inte höra av mig så jag kunde åka hem senare. Så jag hade då ingen bra koll på vad tiden var när jag red heller. Men han kändes ganska fin, lite loj och vinglig, men han har nu så stela bakben, synd att jag inte hann stretcha honom efteråt. Men de va inte mycket han fick jobba idag ändå.
Jag tog också med kameran, men hade inte hunit och ta nåra fina bilder och glömde av den lite, men jag trodde att den var lite laddad, så när jag sen tog upp den så var den också hel död.. Hahah aa blir bilder på onsdag!

Men nu ska jag lägga mig i ett gott bad och sen sova, upp tidigt imon :( pusss!



Raia får stå för bilden

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback