Fredag!

Nu är man ledig i hela 5 dagar! Så jädra skönt. Snart så ska jag åka till Azzim och rida en stund. Blir en uteritt, kanske några skutt för hans skull i paddocken i slutet :)  Synd att det blåser så mycket ute så det blir lite kallt, annars är de jätte skönt ute!
Sen ikväll så får se vad som händer, kanske träffa några, men får se hur det blir. Men jag ska börja fixa iordning mig för stallet o så. Kommer upp ett tidsinställt kl...hmmm, 15.00 säger vi!

Idag är det förrästen vikingamarknad, alla som bor i kungälv vet vad det är. Skulle vilja gå dit idag, men det hinner jag inte idag. Lite synd, man träffar alltid så många där nere. Men men, det är inget jag behöver eller vill ha mycket där nere just nu iaf, ska spara pengar till lite vår och sommar shopping! ;)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback