Gose ponny ♥

Något jag ALLTID funderar över, är hur fan ska jag börja inlägget nu?? Varje gång det blir ett "hej" eller något i början så... ska jag skriva vad jag gör, eller hmmm..
Hahah gud vad jag hatar det! Så skönt när man skriver mindre inlägg när det ät rakt på sak typ.
Men men, nog om det! Jag kom hem för en stund sen från stallet, har käkat och så. Idag så blev det inga större krav på Azzim. Det blev lite barbacka ridning, longering och lek. Longeringen knäppa han sig lite och skutatde runt, och han hade jätte svårt att longeras i höger varv. Och så när han väl var duktig och gick bra i högervarvet skulle ju han bocka och skutta osv när man smackade på han.. hehe buse.
Sen red jag lite på honhom, då var han lugn och kändes fin. Sen så fick han rusa runt lite i paddocken ^^
Känns så skönt att vi börjar lära känna oss bra nu, han går efter mig lös, kommer in till mig (vissa stunder) och han är aldrig dum. Han e så fin 




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback