Hej där!

Oj, det va ett tag sen jag skrev. Sorry! Men jag har verkligen inte mycket att skriva, eller jo igentligen. Men när jag tex praktiserar så börjar jag jätte tidigt och är mest trött sen när jag är hemma, oftast händer det inte så mycket då. Eller så börjar jag sent och kommer inte hem förrän på kvällen, så dom dagarna händer det inte så mycket. Men jag kan ju fixa tidsinställda, men idéer fattas. 
Men men, ska fösöka komma på lite mera, är ju lite kul när allt flyter på ;) För övrigt så ligger jag i min säng, läser massa bloggar, ska kolla Andra Avenyn snart. Idag har jag vart ledig, sov hos älskling innat. Åkte till skolan vid halv 3 för hade utvecklingssamtal förut, gick väldigt bra, så åkte hem sen. Måste jag sova snart. Börja SKIT tidigt imon! Shit vet inte hur jag kommer orka det, kommer aldrig kunna somna i tid o aa..
Men men ska kolla andra avenyn nu, ha de så gott!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback