Hej mitt i natten

Hellu på er mitt i natten! Idag har jag varit iväg på praktik typ heela dagen! Blev strulit när vi skulle åka iväg så kom iväg 2-3 timmar senare, så kom hem efter 22 ikväll. De va ju inte det roligaste, men de har annars varit lungt.
Imon är jag ledig, sjukt gött! Ska åka till stallet vid 12, och tror jag ska ha en mysdag riktig med Azzim, leka lite och öva lite komunikation o så. Hoppas på att vädret blir bra också. kanske gör han riktigt fin och tar fina bilder på honom? Är ju där lite tidigare, så paddocken är ledig ;)

Hade tänkt att se film, men de tar för lång tid för den att ladda ned, tog på 720p. Hittade två filmer som jag blev väldigt sugen på att se! Båda filmerna är Zac Efron med, haha min gamle skådespelar idol, från bl.a High school musical & 17 again :) Heheh, men snygg e han allt? ;)
Men sätter nog på en annan film ikväll en stund ist, som han faktiskt också är med i..











Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback