sega söndag

Heej! Nu är jag hemma, kom precis hem från Fille. Är så seg och trött, haft huvudvärk och småilla typ hela dan, lite bakfylla skulle ja tro..
Men blev allt sugen att blogga nu, grymt! Ska i alla fall sova strax, har redigerat alla bilder från traktor träffen igår. Lägger nog upp de på fb ikväll, och kanske laddar upp några här imon eller något. Och igår när jag provred ponnyn, Azzim så gick allt bra! Han var inte så jätte pigg som jag trodde, men han älskade att hoppa och sögs sig verkligen till hindrerna. Ägaren gillade inte alls att hoppa, så han har inte fått gjort de så mycket :)
Ska dit imorgon igen och rida. Ska testa på nu månaden ut, men han verkar jätte mysig och bra! Men jag glömde helt att ta kort på han, hade inte heller kameran med mig. Men tar med den imon ;)

Nej fyy så trött jag är, måste få sova nu segt med skola imorgon, godnatt!

Fick också en fråga om jag använder lösögonfransar eller om det är mina riktiga. Och det är mina riktiga, har faktiskt aldrig haft på mig lösögonfransar! Men jag är nöjda med mina, det dåliga är att dom är så ljusa, så de ser inte så långa ut när jag är utan mascara.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback