Trött!

Ligger hemma i sängen nu och är jätte trött. Hade tänkt kolla på ponnyakuten som jag missade igår, men de får ja se imon. Så efter jag skrivit lite här så ska jag soova :)  Hahah fast det är lite dött nu på vad ja ska skriva..
Va i stallet länge förut, kom hem efter halv tio. Red ett litet pass i paddocken, men lite skutt, bommar och enkel dressyr. Han kändes inte lika bra idag, va lite velig, vinglig och skulle kolla runt på allt. Men det började skymma sen, så då kanske de va extra spännande. Men på onsdag ska jag ta bussen vid 12, så jag fått rdidigt tidigare.
Det va strålande sol idag iaf, skit gött me de! Va ett tag sen. Men nu ska jag göra mig iordning för natten, slänger upp lite bilder från idag. Puss!





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback