GLAAAAD!!!

Shit, jag vann 2 biljetter till GBG Horse Show till fredagen på Tyras blogg! Har varit där en gång innan, och hade inte sånna stora planer att åka dit i år. Klart att jag så gärna vill! För de e inte så många i min familj som är så hästintresserade så att de åka dit. Frågan är nu, vem ska jag åka med?? Nån som hänger på? ;) haha, vet inte om min pojkvän vill dit, men hans mamma och lillasyster ska kanske dit. Men får se hur det blir.

Dock, så såg jag mailet sent, och man skulle skicka sin adress innan 17.50 för att de ska posta biljetterna, så jag posta de en timma sent :( :( HOPPAS HOPPAS det går ändå! 



Kommentarer
Clara ♥

Heja dig då...

Har aldrig varit där, drömt om det varenda dag sen i sommras :(



Blogg: http://claraask.blogg.se/
2012-02-23 @ 20:32:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback