Jag gör såhär

Haha ja de går inte så bra här, så jag har bestämt mig för att återkomma på riktigt när allt hamnat på plats. Skolan och något jag verkligen vill fortsätta med, ja jag hoppas de inte tar så lång tid :) Just nu känns de som att jag vill blogga, men ändå inte. Men jag vill göra de, men med senare mera krydd i bloggen, som jag tidigare varit dålig med att visa nått jag älskar.

Jävligt länge har det känns också som ja "lämnat", nej förlorat något ja älskar o älskade. Men jag har verkligen gått min egna väg, och försökt med att ändå få tillbaka något. Men känns som ja fan inte får något tillbaka när jag försökt ställa det till rätta? Eller om det äns är rätt. Det kändes jävligt rätt då. Nu väntar jag, på ett steg från er, man kan alltid hoppas.

Hehe, hejdå :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback