Liseberg

Godmorgon sunshines! Som de står på rubriken så ska jag och älskling till Lissepisse idag! Ska åka dit för fira våran 2-årsdag. Det ska bli så kuuuul! Hahah, var där senast för ganska exakt 2 årsen. Så de ska blir skit roligt att komma dit igen och testa de 2 nya sakerna, myygaaad, kommer aldrig våga Atmosfear..., men de kommer jag säkert ändå, dock så bajar jag på mig på bara höjdskräcken (eller då gjorde jag det ;))
Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig heller, Har slängt på mig mina svarta jeans som jag hade på mig igår och ett svart linne. Vill ha den söta spets toppen jag hade igår, men vet inte hur det ser ut med svart linne under.. får se!
Fille kommer om drygt en halv timme, kankse jag hinner fota outfiten innan vi åker. Pusss


yesterday

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback