Fredag!

Gött med fredag! Och 5 dagars ledigt för min del, måndag tisdag och onsdag! :D
Sitter hemma och har precis käkat en liten pizza, och lyssnar lite musik. Förut så var jag och provred Lotts Pride igen, red litet dressyrpass och fick känna mera på henne. Och hon kändes väldigt fin och trevlig. Men det finns ju saker att förbättra och jobba på, både ridning och i hantering. Vilket jag tycker är lite kul att ha mål och jobba med.
Hinner inte skriva så mycket nu, ska ta och fixa iordning mig, ska ta buss till kungälv om ca en timme.
Har lite filmer från provridningen, man ser inte så mycket dock, men klipper ur några bilder. Inte dom vackraste men men :)




Snygg fot..
Lädrerna var dock lite för långa, gick inte och korta mer





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback