Måste pluggaa

Ligger och gosar med Eddie i min säng nu och gör inte så mycket. Åkte till pappa förut vid halv 4, va hemma idag från praktiken för är så förskyld och slemmig o ont i halsen, så att jag fick vila lite. Sov med en jävla huvudvärk inatt med, vakna ganska mycke inatt av de :( men tur hade jag min goa pojkvän bredvid mig. Men idag känns jag mycket bättre! Så drar nog till skolan imon.
Ska ta och plugga massa nu, har typ redovisning imon, hhee hoppas de blir bra. Sen är de helg, göttans. Ävben om jag varit ledig hela veckan, haha.
Men ska sätta igång nu och sen gå upp och poppa popcorn snart, min syster och Niina sitter och äter det, så blir skit sugen på det! 




Hittade denna ur gamla bild från klassresan sommaren 09, i början av åttan då. Haha ser jätte liten ut!


Eddie får också vara med på bild 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback