31 Maj 210

Det är ganska sjukt, att set redan har gått 2 år, 2 hela år sedan jag och Philip blev tillsammans. Ändå så känns det som att de va jättelängesen jag gick i 8:an, men jag minns så väl våra tider. Sånna roliga saker vi gjort, och det har gått så fort! Åh vad jag är lycklig med dig, klart att vi har våra tjafs ibland. Men vi blir alltid så fort sams igen. Även om vi hade ett uppehåll ett tag, av en ganska ovanlig sak tror jag, så känns det ibland som att de uppehållet aldrig varade.
Så idag är det våran "2-årsdag", blir inget speciellt firande idag, men till helgen så får vi fira det på ett eller annat sätt :)

Jag älskar dig sååå mycket hjärtat 


image description

Kommentarer
Josefine

bra o fin blogg!=)

kram!



Blogg: http://joseefiiinee.blogg.se/
2012-05-31 @ 21:23:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback