Förkyld?

Jag har dragit på mig en jobbig förkylning :( Ingen aning om hur, men idag har det bara blivit värre och värre, hostar och slemmar och snorar. Roligt nu när sommarvärmen är här, lite ansträngande att  vara ute i hettan med täpta bihålor. Fyy detta vill jag inte ha nu!! Men skönt att jag är ledig imorgon iaf, så det är helt ok ;) Så ska ta det lungt imon innan jag ska åka och rida Azzim. 

(update; jag har nu hållit på med detta inlägg i flera timmer, samtidigt som jag har gjort annat)

Haha, ska alltid ta sån tid på mig att få upp inlägg på bloggen när de är lite sådär med idéer. Men på tal om ingenting, igår så åkte ju vi ut till havet. Älskling följde också med, men vi åkte faktiskt ut med båten en liten sväng, fy så härligt! Efter vi varit ute en sväng så stannade vi kvar på bryggan en stund och fika, och Fille och min lillebror bada (!!). Fyyyfaan! Hahaha doppa till mina knän, och de gjorde ont i benen för de va så kallt de typ domnade, haha mes e jag. Dock fick då samuel typ panik för de va så kallt, haha :P Vill ni se liten film på det? ;)
Sen så åkte jag och Fille direkt till stallet. Blev en härlig kort barbacka ritt i paddocken i shorts och linne. Azzim är såå mysig va!  Övade mig att hoppa upp sådär smidigt barbacka hur många gånger som helst, som gick la sådär.. Men det gick väl till sist :)) Fille den jäveln gjorde de två gånger, satta det båda gångnarna, på en maxad D ponny.. 
Men iaf poängen va att Azzim kan stå så fint och chillar på't att vi (jag) hoppar och klänger på honhom, hihi gose :)

Det blev en massa text, slänger upp lite härliga bilder från igår :)

image description
image descriptionimage description


image description


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback