Har lite tråkigt

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Mamma
Sms: Mormor, haha
Sång du lyssnade på: Amaranthe – Amaranthine

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Har inte direkt dejtat någon
Varit kär: Jadå
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Aa, vaknat sittandes ett antal gånger med

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Vit
Svart
hmm

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: naee
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Njaa inte i år
Insett vilka som är dina äkta vänner: De vet jag inte
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Nä

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Waa, msn va ett tag sen :p
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 typ
Har du några husdjur?: jaa
Vill du ändra ditt namn: Nä, men ska ändra att jag bara heter Tuores i efternamn
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade den, sen inget spec
Vilken tid vaknade du idag: halv 7
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt vid datan och sov
Någonting som du längtar till: Sommarlov, sommarlov, sommarlov
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: En del, också kanske utséende/kropp
Vad gör dig irriterad:  Falska människor/vänner, som vill sabba för andra, skolan, o andra småsaker

OM DIG:
Vad är ditt namn: Ronja
Singel/upptagen: Upptagen :)
Stjärntecken: Tvillingarna
Kille eller tjej: Tjej
Hårfärg: Just nu, ljusbrun
Längd: 1,62
Vad gillar du gällande dig själv: Envis, ganska noga, bjuder på mig själv, orädd, mitt hår, mitt pigment, mitt utséende ibland
Piercings: Öronen och naveln
Tattoos: Inga, men de kommer!
Höger eller vänster: Högerhänt

JUST NU:
Äter du: Nothing
Dricker du: Vatten
Är du på väg att: Plugga, städa lite, sova
Väntar du på: Mamma ska komma hem så jag kan äta

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Vet inte, bååda :)
Kramar eller pussar: Båda! Men jag älskar verkligen att kramas och känna ens kärleks kropp mot en, så mysigt!
Kortare eller längre: Längre
Yngre eller äldre: Spelar igentligen ingen roll om man hittad den rätta och mogna, men klart inte flera år yngre. Men om ja ska välja så äldre
Romantisk eller spontan: Lite blandning är ju alltid bäst
Snygg mage eller snygga armar: Armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!
Känslig eller inte: Känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande helt klart

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Gjort något sjukt spontant: Har jag väll
Haft sex: Ja
Krossat någons hjärta: Hoppas jag inte
Dissat någon: Ja
Gråtit när någon dött: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja, både min pojkvän innan och andra innan honhom.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja
Mirakel: Aa, de kan va häftigt
Kärlek vid första ögonkastet: Kanske
Gud: Nee
Att kyssas på första dejten: Jadå
Änglar: Nee

SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: nejnej
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
Vad kan du inte "leva" utan: Mat ;) hehe, Familj, vänner, pojkvän, musik, djur, lov 
Har du svarat ärligt på dessa frågorna: Ajemen :)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback