I wanna dance, and love

Jag ska snart hoppa in i duschen en snabbis, sen så ska jag gå och lägga mig. Ingen sovmorgon imorgon och de suger. Nä men jag har det ganska bra om veckorna så ska inte klaga :)
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, sitter för övrigt på toa. Haha, sitter änna fast lite här med datan med musik på...

Okej, jag vet inte alls vad jag ska skriva, så detta blir nog sista inlägget för ikväll (Kan hända att jag fixar upp något litet senare)

Slänger upp en riktigt bra låt med. Man, eller iaf jag får sån liten dans kick av denna. Riktigt go låt, som Jennifer och Pitbulls förra On the floor från förra året. Den spelades flitigt av mig och fortfarande gör! Den tröttnar jag verkligen inte på, och jag tror denna låten kommer spelas lika mycket. Pitbull och Jennifer Lopez gör verkligen grymma låtar ihop!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback