Ledig resten av veckan!

Åh va skönt att vara ledig nu resten av veckan! Dock så har jag ganska fullspäckat, eftersom Anna är i turkiet så tar jag Azzim lite extra. 

Så här ser resten av veckan ut för mig:

Onsdag: Azzim, fixa iordning rummet och lite annat kanske?

Torsdag: Azzim, softa? Kanske ut på powerwalk

Fredag: Passa min lillebror, så han åker kanske med till Azzim, då får han ha hand om kameran ;) Träffa älskling

Lördag: Kaaanske Azzim på förmiddagen en snabbis. Kungälvs crusing!!

Söndag: Jobba..


Ja såhär ser restan av min vecka ut, blir ingen sofdag alls för mig i veckan. Men de är väl bra.
Imorgon så ska jag ju till lille Azzim, då blir de ett arbetspass i paddocken för både honom och mig, om vädret inte är på topp så kommer inte det hindra det. Det ska inte blåsa nått alls, så nu ska han få jobba lite mer. Han har fått tatt det lungt det senaste från min del iaf.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback